„E-komercijos modelio diegimas UAB Tarptautinės logistikos centras“
UAB „Tarptautinės logistikos centras” pradėjo įgyvendinti iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų finansuojamą projektą ,,E-komercijos modelio diegimas UAB Tarptautinės logistikos centras” Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-0122.
Projekto biudžetas: 66.000,00 Eur, iš jų ES dalis: 49.500,00 Eur. Finansuojama iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.
Veiklų įgyvendinimo pradžia: 2022 m. kovo 25 d.
Numatoma veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023 m. kovo 24 d.
Projekto tikslas – įdiegti e-komercijos modelį UAB ,,Tarptautinės logistikos centras“, sudarant sąlygas įmonės konkurencingumui ir pajamoms augti.
Projekto uždavinys – įdiegti e-komercijos modelį UAB „Tarptautinės logistikos centras”, perorientuojant procesus ir juos skaitmeninant, taip sudarant palankias sąlygas investicijų skatinimui, naujų klientų pritraukimui ir įmonės augimui.
UAB ,,Tarptautinės logistikos centras“ – Klaipėdoje įsikūrusi, 17 metų veikianti, jūrinių krovinių logistikos paslaugų įmonė. Įmonės paslaugos apima laivų agentavimą, laivų ir krovinių frachtavimą, krovinių gabenimą geležinkeliais, krovinių ekspedijavimą, krovinių pakavimą ir fasavimą, muitinės tarpininkavimą ir kt. Sukaupta patirtis leidžia paslaugas suteikti kokybiškai, prisitaikant prie kiekvieno kliento individualių poreikių.
Covid-19 pandemija kardinaliai pakeitė kasdienį gyvenimo ritmą, tapo tikru iššūkiu daugeliui verslų, vis dėlto, koronavirusinės infekcijos išplitimas tuo pat metu skatino skaitmenizacijos procesus, e-komercijos principų diegimą įmonėse, kas tapo būtina sąlyga verslams išlikti konkurencingiems ir toliau sėkmingai vykdyti savo veiklą.
UAB ,,Tarptautinės logistikos centras“, siekdamas išlikti konkurencingu rinkoje, gebančiu operatyviai prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų verslui, geriau atliepti pasikeitusius klientų poreikius ir lūkesčius, projekto apimtyje savo veikloje diegs e-komercijos modelį. Įdiegta klientų savitarnos platforma leis efektyviai ir kokybiškai teikti paslaugas klientams nuotoliniu būdu, optimizuoti įmonės darbą, didinti darbo našumą, gerinti teikiamų paslaugų kokybę, užtikrinti stabilias įmonės pajamas, sudarys palankias sąlygas įmonei augti, o taip pat sėkmingai, operatyviai prisitaikyti prie ES mastu inicijuojamų, su skaitmenizacija susijusių pokyčių transporto ir logistikos sektoriuje.