Klientų iššūkius suvaldome individualiais sprendimais

2024 rugsėjo, 12

Vienas iš mūsų klientų susidūrė su iššūkiu – turėjo didelį kiekį organinių trąšų, supakuotų į 1000 kg maišus, iš pradžių skirtų didmeniniam arba pramoniniam pirkėjui. Tačiau nepavyko rasti pirkėjo šiai didelės talpos pakuotei, kuri taip pat kėlė didelių sandėliavimo išlaidų riziką.

 

Pasiūlėme produktą perpakuoti į mažesnius vienetus, kad jis būtų patrauklesnis smulkesniems pirkėjams. Šis metodas atvėrė naujų pardavimo galimybių.

 

Trąšos buvo perpakuotos į mažesnius maišus mūsų partnerių terminale, ir šis sprendimas pasiteisino – atsirado naujų produkto mažesnėse pakuotėse pirkėjų.

 

„Mūsų komanda nesiekia automatiškai atlikti klientų mums patikėtų prekių transportavimo ar logistikos darbų, bet visuomet ieško individualių sprendimų, kad paslauga būtų dar geresnė, ekonomiškesnė ir kurtų pridėtinę vertę klientui“, – apie išskirtinį požiūrį į klientų aptarnavimą pasakoja mūsų vadovas Žilvinas Urbonas.

 

Dėl to klientas sėkmingai užbaigė sandorį, išvengdamas didelių sandėliavimo išlaidų ir įgydamas galimybę patekti į platesnę rinką.