Birių krovinių krova į laivus : našesnis darbas ir modernios technologijos sumažins kaštus

2019 spalio, 25

Krovos darbų našumas, garantuoti specializuotos technikos bei atitinkamų specialistų ištekliai, terminalų darbo laikas, tinkamai paruošti sandėliai, griežta krovos bei sandėliavimo procesų kontrolė, ekspedijuojančios kompanijos profesionalumas, lankstumas, komunikacija bei nestandartinių situacijų išmanymas – esminiai dalykai, kuriais turėtų pasidomėti krovos bei sandėliavimo paslaugų besižvalgantys biriųjų krovinių savininkai.

Mūsų kompanija UAB „Tarptautinės logistikos centras“ klientams siūlo aukštus standartus atitinkančias sandėliavimo bei krovos darbų paslaugas. Visos procedūros vykdomos remiantis „GMP+“ sertifikato standartais. Tai reiškia, jog kiekvienas procesas turi aiškią veiksmų seką bei yra griežtai kontroliuojamas, didelis dėmesys skiriamas procedūrų kokybei bei saugai.

Našumas padės sutaupyti

Vienas aktualiausių aspektų krovos darbų procese – darbo našumas. Kiekviena papildoma laivo para prie krantinės kainuoja, todėl efektyvesnė krova reiškia mažesnius krovinio transportavimos kaštus mūsų klientams.

Neseniai mūsų partneriai UAB ,,Klaipėdos konteinerių terminalas“ atnaujino krovos techniką: liepos mėnesį terminale pradėjo dirbti naujas, 125 t keliamosios galios, 51 m strėlės ilgio kranas „Gottwald G HMK 5506“, galintis aptarnauti tiek nedideles baržas, tiek „Post-Panamax“ klasės laivus.  Spalio mėnesį, kraunant grūdus į olandams priklausantį laivą FWN Ruby,  pirmą kartą panaudotas konteinerių vartytuvas Rotainer® Eurospec 38. Jis ypatingas tuo, kad jo pagalba konteineris su biriu kroviniu pakeliamas, išpilamas ir pastatomas atgal ant šasi labai greitai, maždaug per 2 min., t.y  gali atlikti apie 30 ciklų per valandą.

Šią išskirtinę technologiją birių krovinių krovai 2009 m. sukurė australų kompanija CRS. Iš esmės šios įrangos efektyvumas labiausiai priklauso nuo terminalo darbo – kaip greitai pripildomi konteineriai ir vežami nuo sandėlio prie laivo. Užtikrinus nepertraukiamą pilnų konteinerių padavimą prie laivo, krovos efektas tikrai bus apčiuopiamas ir sieks iki 700 t/val.

 

Darbo procesų optimizavimu rūpinamės ir kompanijos viduje. Investavome į „Verslo valdymo sistemą“. J. Kairio teigimu, ši naujovė įmonėje palengvino komunikaciją, užtikrina sklandesnį informacijos perdavimą, pagerina kompanijos duomenų valdymą bei teikiamų paslaugų kokybę.

Birių krovinių krovos ypatumai

Birūs kroviniai – kompanijos UAB „Tarptautinės logistikos centras“ specializacija jau daugiau nei dešimtmetį. Daugiausia organizuojame grūdinių bei ankštinių kultūrų krovą. Ne mažiau patirties turime ir trąšų, durpių, techninės druskos, cemento, medžio granulių bei skiedrų, įvairių išspaudų, palaidų bei granuliuotų pašarų krovinių krovos darbuose. Į laivus, konteinerius bei vagonus galime krauti tiek palaidą, tiek fasuotą krovinį. Birių krovinių krovai į konteinerius disponuojame keliomis produktyviomis krovos linijomis. Grūdinėms kultūroms krauti naudojame mobilią krovos liniją su orapūte, trąšoms bei kitiems kroviniams – stacionarią juostinę-konvejerinę liniją. Krova į vagonus bei konteinerius paprastai reikalauja paruošiamųjų darbų. Kad apsaugotume krovinį, į vagoną galime integruoti smūgius amortizuojančios medžiagos įdėklą, o patį krovinį izoliuoti papildomu įklotu. Nuo nepageidaujamo krovinio sąlyčio su sienelėmis konteineriuose taip pat naudojami specialūs įklotai.

Birieji kroviniai, ypač trašos bei grūdinės ir ankštinės kultūros, yra jautrūs drėgmei, todėl apsauga nuo pastarosios – vienas svarbiausių rūpesčių vykdant tokių krovinių krovą. Žinia, krovos darbai nevyksta esant krituliams ar rūkui. Kompanijos vadovas J. Kairys apgailestauja, jog Klaipėdos terminaluose vis dar neturime techninių galimybių vykdyti pilnai nuo drėgmės apsaugotą krovą po stogu, kai kitose valstybėse tokia praktika nėra nauja. Galima drėgmės žala aktuali ir gabenant krovinius geležinkelio linijomis atvirais vagonais. Todėl savo klientams siūlome platų fasavimo paslaugų spektrą.

Fasavimo darbus atliekame mobilia, itin tikslia bei našia technika taip užtikrindami gerokai mažesnę paklaidos galimybę sveriant krovinį bei minimalų krovinio nubyrėjimą. Krovinius pagal poreikį fasuojame į reikiamo dydžio polietileninius, ypač tvirtus polipropileninius arba polipropileninius maišus su polietileniniais įdėklais, turime didelį įvairių išmatavimų didmaišių pasirinkimą, apsaugai nuo drėgmės naudojame silikagelio maišelius. Taip pat galime atlikti spaudos ant pakuotės darbus.

 

Sandėliavimas – pagal krovinio specifiką

 

Reikalavimai birių krovinių sandėliavimui priklauso nuo krovinio rūšies bei specifikos. Jei skaldą galime sandėliuoti atviroje aikštelėje tiesiog apdengtą brezentu, trąšoms, grūdinėms ar ankštinėms kultūroms reikalingas nuo drėgmės apsaugotas, sausas sandėlis, priešingu atveju rizikuojame sugadinti ar net prarasti krovinį.

Ypač griežtos sandėliavimo procesų kontrolės, anot J. Kairio, reikalauja sertifikuotų ekologinių krovinių sandėliavimas. Tokiems kroviniams svarbu ne tik apsauga nuo drėgmės, bet ir sandėlio patalpų švara, o sandėlio valymo priemonės bei procedūros turi atitikti tam tikrus standartus. Be to, ekologiniai kroviniai nėra fumiguojami, todėl labiau jautrūs kenkėjų daromai žalai.

„Mūsų kompanijos ekspedijuojamų krovinių sandėliavimo procedūras prižiūri kvalifikuoti specialistai – survejeriai. Imame sandėliuojamų produktų mėginius ir siunčiame į reikiamas instancijas, pildome Valstybinei maisto ir veterinarijos bei Valstybinei augalininkystės tarnybai reikalingus dokumentus. Ekologinių krovinių savininkams aktuali dar viena įmonės teikiama paslauga – sandėlių sertifikavimas“, – vardina J. Kairys.

UAB „Tarptautinės logistikos centras“ šiuo metu disponuoja beveik 80 tūkst. kvadratinių metrų sandėliavimui skirta teritorija Klaipėdos uosto teritorijoje. Esant poreikiui, J. Kairio teigimu, kompanija gali pastatyti pageidaujamo dydžio sandėliavimo patalpas, o srautinių krovinių savininkams užtikrinti ilgalaikę, nuo 1 iki 5 metų nuomą patrauklia kaina. Mūsų klientams taip pat suteikiame galimybę nemokamai sandėliuoti krovinį Klaipėdos uoste ~ 30 d.